Армійський вісник: десантно-транспортне обладнання АН-26, човни для ВМС, навчання Об'єднані зусилля – 2021

Армійський вісник: десантно-транспортне обладнання АН-26, човни для ВМС, навчання Обєднані зусилля – 2021

Найновіші розробки військової техніки та озброєння, гарячі теми сектору оборони. Все найцікавіше щотижня о 10:00 на хвилях Армія FM.

 

 

 

 

 

 

Десантно-транспортне обладнання адаптованого літака Ан-26 випробування витримало. Це дозволить парашутистам-десантникам Збройних Сил України виконувати стрибки з парашутними системами країн-членів НАТО.

Про це інформує пресслужба Генерального штабу ЗС України.

Представники Державного науково-дослідного інституту випробувань і сертифікації озброєння та військової техніки, виконуючи спільне рішення з державним підприємством «Антонов» щодо адаптації десантно-транспортного обладнання літака Ан-26 для десантування за допомогою парашутних систем Т-11, здійснили контрольні льотні випробування цього повітряного судна.

Щоб перевірити, чи безпечно особовому складу десантуватися з парашутними системами Т-11 на адаптованому літаку, під час льотної частини контрольних тестувань було здійснено понад 50 скидань манекенів.

Після  перевірки безпеки польотів парашутисти-випробувачі Державного науково-дослідного інституту випробувань і сертифікації озброєння та військової техніки та фахівці Десантно-штурмових військ ЗС України виконали 145 стрибків з парашутними системами Т-11.

***

Уперше за понад десять років розпочато значний ремонт злітно-посадкової смуги летовища у Гавришівці, що на Вінниччині.

Про це повідомляє  АрміяІнформ.

У вересні 2021 на рахунок державного казначейства Вінницької області надійшов перший транш. Аеродром у Гавришівці — спільного використання, є власністю Міноборони та використовується КП Аеропорт Вінниця разом із бригадою транспортної авіації Повітряних Сил.

Роботи на аеродромі стартували практично одразу після отримання першого траншу. Зараз на місці активно працює будівельна техніка — триває демонтаж плит і фрезерування смуги. Очищення обіцяють завершити до кінця цього року. Потім буде нанесено вирівнювальний шар з армуванням стиків по всій смузі. У найближчі місяці буде реконструйовано основну кермову доріжку та перон.

У межах проєкту передбачено розширення наявного перону. Це сприятиме безпечному розташуванню й самостійному маневруванню повітряних суден і перонної техніки. Довжина  смуги так і залишиться — 2,5 кілометри. А ширина збільшиться з 42 до 48 метрів. 

Насамкінець буде встановлено світлосигнальне та метеообладнання.

***

На ДП Антонов, яке входить до складу Укроборонпрому, триває складання планера для першого з трьох літаків Ан-178 на замовлення Міністерства оборони України. Фахівці оцінюють його готовність у 80%.

Про це повідомляє Укроборонпром.

Працівники «Антонова» продовжують будівництво повітряних суден для українських армійців. Складання планера першого літака на вирішальному етапі.

Так, завершено стикування крила з його механізацією, зокрема передкрилками та закрилками, а також встановлено кіль. Наступного тижня планують монтаж стабілізатора. Всередині літака триває встановлення елементів електромонтажу та бортового радіоелектронного обладнання.

Водночас у цехах Антонова працюють над складанням рампи та стулок вантажного люка, виготовляють деталі та агрегати системи штурвального керування, гідросистеми, шасі тощо. Авіабудівники працюють за щільним графіком, щоб завершити роботу в I кварталі 2022 року.

Триває робота і над фюзеляжем для другого Ан-178 з цього замовлення. У стапелі остаточного складання вже розміщено хвостовий відсік і відсік силової підлоги. Також відбувається монтаж панелей середнього відсіку, виготовлення центроплану та носової частини.

Нагадаємо, що ці літаки не матимуть жодного російського агрегата та є прикладом ефективного імпортозаміщення.

***

На території Військово-морської бази Південь у Практичній гавані в Одесі розпочалась апробація швидкісних човнів, які отримали Військово-Морські Сили ЗС України в межах американської матеріально-технічної допомоги.

Про це повідомляє Інформагентство АрміяІнформ.

Реактивація човнів відбуватиметься у два етапи. Перший, який триває наразі, охоплює перевірку човнів американськими фахівцями, випробування їх на воді, запуск двигунів, перевірку роботи всіх систем, агрегатів та обладнання,  проходження акваторією, відпрацювання основних елементів руху.

Другий етап — це навчання особового складу, який працюватиме на цих човнах.  Військові моряки вивчатимуть, як підготувати катер до виходу, правильно транспортувати, керувати та експлуатувати на воді, а потім обслуговувати та в разі необхідності ремонтувати. 

Після всіх випробувань та навчання екіпажів катери надійдуть до визначених військових частин та установ ВМС України. Варто зазначити, що отримають перші човни такого типу Інститут ВМС Національного університету «Одеська морська академія» та Навчальний центр ВМС ЗС України.

***

У межах тренування Об’єднані зусилля-2021 Командування морської піхоти ВМС ЗС України розгорнуло основний командний пункт управління для здійснення керівництва підлеглими та приданими силами, що виконують навчально-бойові завдання.

Про це повідомляє Командування морської піхоти.

Окрім українських військовослужбовців, сюди також увійшли представники збройних сил держав-партнерів, а саме Великої Британії, США, Канади та Швеції.

Нині триває відпрацювання оборонної операції з відсічі збройної агресії у визначених районах. Важливо, що управління силами відбувається за вимогами й стандартами НАТО, а саме в G-структурі.

Нагадаємо, одним із навчальних питань стратегічних командно-штабних навчань Об'єднані зусилля – 2021 є підвищення оборонних спроможностей України та покращення взаємосумісності зі збройними силами держав-членів НАТО.