Як реагувати на кризові ситуації в сучасному інформаційному просторі — навчали на тренінгу у Veteran Hub

Як реагувати на кризові ситуації в сучасному інформаційному просторі — навчали на тренінгу у Veteran Hub

У центральному офісі мережі Veteran Hub відбувся тренінг для фахівців із зв’язків із громадськістю сектору безпеки та оборони на тему: «Організація комунікації під час кризових ситуацій».

 

 

 

 

 

Організувала тренінг креативна агенція Michurin, а тренером курсу став Володимир Дегтярьов, директор однієї із найбільших українських PR-агенцій Newsfront, яка допомагає українським і міжнародним компаніям у побудові бренд-комунікації.

Захід відбувся в межах посилення спроможностей стратегічних комунікацій та вдосконалення алгоритмів протидії гібридним загрозам, що особливо актуально в період ведення цілеспрямованої політики інформаційних вкидів з боку РФ.

Під час тренінгу учасники обговорили проблему різних типів кризових ситуацій у сучасному інформаційному просторі, порядок дій реагування на них та окремі аспекти побудови спростування недостовірної інформації.

Такі тренінги покликані покращити навички особового складу, що залучається до ведення офіційних сторінок підрозділів ЗС України в соціальних мережах щодо відпрацювання алгоритмів реагування на кризові ситуації, зокрема негативні коментарі, та інші інформаційні загрози.