Юлія Лапутіна підкреслює необхідність доступного та якісного сервісу для ветеранів війни
Забезпечення надання належних адміністративних послуг і якісного сервісу ветеранам війни та членам їхніх сімей — серед пріоритетів Міністерства у справах ветеранів України. Про це наголосила міністр у справах ветеранів України Юлія Лапутіна.
Мінветеранів спільно з Всеукраїнською асоціацією центрів надання адміністративних послуг розпочало навчання працівників ЦНАПів у всіх регіонах України. Протягом квітня вони ознайомляться з переліком ветеранських послуг, практичними кейсами щодо особливостей взаємодії з ветеранами та ветеранками у Центрах. Також отримають відповіді на найпоширеніші питання від фахівців профільних підрозділів Мінветеранів та психологів.
— Ми ініціювали зміни до переліку адміністративних послуг через ЦНАПи. Тепер до всіх послуг, які вже надаються в ЦНАП, додаються ще 19, які стосуються реалізації прав ветеранів. Старт реалізації буде повідомлено додатково.
Коли велика кількість наших Захисників і Захисниць повернуться з фронту після перемоги, для них має бути доступне єдине вікно, де надаватимуться належні послуги та сервіси. Ми розраховуємо на ЦНАПи, які є майже у кожному населеному пункті та куди особа може фізично звернутися для отримання тієї чи іншої послуги, доступно, швидко і якісно, — наголосила очільниця Мінветеранів.
Юлія Лапутіна також поінформувала про роботу і можливості інформаційного ресурсу е-Ветеран, який створено фахівцями Мінветеранів на базі Єдиного державного реєстру ветеранів війни. На сайті можна отримати вичерпну інформацію щодо питань соціального захисту, про надання статусів, а ідентифікувавшись за допомогою електронно цифрового підпису — скористатися цифровими ветеранськими послугами.